onsdag 23. februar 2011

J for "Jenter fra Bergen"


 Å jenter fra Bergen e nokke for seg
Di sitter på fergen å vinker til deg
Og når du vinker tilbake, så snur di seg vekk
For alle e make og alle er frekk!


Resten av teksten er fjernet på grunn av at 
i følge åndsverksloven har Fred Ove Reksten enerett til 
offentliggjøring og han har IKKE gitt meg tillatelse.


Å jenter fra Bergen e nokke for seg
Di sitter på fergen å vinker til deg
Og når du vinker tilbake, så snur di seg vekk
For alle e make og alle er frekk!

Ingenting er som en skikkelig Bergensang...

4 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  4. Kjere Rose. Vær snill og fjern min beskyttede tekst Jenter fra Bergen. I følge åndsverksloven har jeg enerett til offentliggjøring og du har IKKE min tillatelse.
    Mvh. Fred Ove Reksten

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar hos meg!